recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SOLGT 6TB Seagate Enterprise HDD
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SOLGT 6TB Seagate Enterprise HDD

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
-Henrik- Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-December-2012
Status: Offline
Point: 412
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -Henrik- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2017 kl. 23:59
Oprindeligt skrevet af McQuaade McQuaade skrev:

Nej den kan jeg desværre ikke klare. Hvis der evt. er garantien du tænker på klares den direkte med Seagate.
Jeg har netop fået ombyttet ram hos Corsair (hvilket i parantes bemærket gik fuldstændig gnidningsløst - fantastisk service fra Corsair at ombytte 3½ år gammel ram, selv om den jo så "gik i stykker"), og de krævede, at jeg indsendte en kopi af kvitteringen.

Hvis det samme gælder for Seagate, hvilket næppe er en urimelig antagelse, så får køber brug for kvitteringen, hvis vedkommende på et tidspunkt ønsker at gøre brug af den garanti, du oplister i udgangsopslaget, McQuaade.
Til top
McQuaade Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 22-November-2017
Status: Offline
Point: 23
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér McQuaade Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2017 kl. 06:40
Vil du købe Henrik?? Jeg har flere gange lavet en RMA hos Seagate og det kræver ikke nogen kvittering. De registrerer alt på serienumre. Jeg sætter stor pris på dit input, men hvis ikke du ved hvad du taler om er det ikke rigtigt til gavn.
Til top
t33j4y Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 24-November-2008
Sted: Aalborg,Denmark
Status: Offline
Point: 425
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér t33j4y Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2017 kl. 10:24
Hej Mads. Jeg tager den gerne for de 825,- inkl. pp
Til top
McQuaade Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 22-November-2017
Status: Offline
Point: 23
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér McQuaade Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2017 kl. 16:58
Jeg har skrevet en besked til ham der bød de 825 hvis ikke han svarer i aften så er det din👍
Til top
-Henrik- Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-December-2012
Status: Offline
Point: 412
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -Henrik- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2017 kl. 17:23
Oprindeligt skrevet af McQuaade McQuaade skrev:

Vil du købe Henrik?? Jeg har flere gange lavet en RMA hos Seagate og det kræver ikke nogen kvittering. De registrerer alt på serienumre. Jeg sætter stor pris på dit input, men hvis ikke du ved hvad du taler om er det ikke rigtigt til gavn.
Fair nok Smile
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu