recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problem med TV2 Play på Appel TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Problem med TV2 Play på Appel TV

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
arnely Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 179
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér arnely Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Problem med TV2 Play på Appel TV
    Sendt: 12-December-2017 kl. 22:23
Hej.

De sidste par dage har jeg ikke kunne komme ind på TV2 Play. Jeg kan kun se feltet "Søg" og "Log ud" og delvis indhold nogle enkelte afsnit af julekalenderen.
 

Har afinstalleret appen flere gange og lavet geninstallation. Har den sidste opdatering fra Appel.

Andre som har samme problem?






Redigeret af arnely - 12-December-2017 kl. 22:27
Morten
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2017 kl. 22:43

Der kan læses på Digitalt.tv.

Håndbold og julekalender var vist mere end TV 2 Play kunne klare her til aften. Til manges frustration kan man se på TV 2 Play’s Facebook side. Andre kommentarer maner dog til at tage den med ro og have tålmodighed.

Generelt må vi dog sige, at TV 2 Play virker til at have problemer med at følge med ganske ofte. Så man kan diskutere om det er en nyhed efterhånden.

Meldingen fra TV 2 er tirsdag aften:

Vi oplever i øjeblikket problemer med at afspille indhold på TV 2 PLAY.

Vi beklager oprigtigt ulejligheden og vi forventer at problemet er løst snarest
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
arnely Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 179
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér arnely Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2017 kl. 07:00
Tak for oplysningen.

Utroligt at man kan tillade sig at tag penge for en tjeneste som ikke køre 100%. Jeg må sige at jeg efter et halv års pause fra TV2 Play havde jeg forventet at tjenesten var blevet bedre og mere stabil, hvilket den jo så ikke er blevet i mellem tiden.

Havde overvejet og opsige min TV pakke hos vores udbyder, da der var en lille besparelse ved at se TV2's pakke via Appel TV i stedet. Men det dropper jeg og opsiger TV2 Play i stedet.


Morten
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu