recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny brugerflade på HBO Nordic?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny brugerflade på HBO Nordic?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6065
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ny brugerflade på HBO Nordic?
    Sendt: 13-December-2017 kl. 09:06
Er der kommet en funktion til at se næste afsnit (som på Netflix)?
Det var en af grundende til, at jeg opsagde mit abonnement: At den funktion manglede

Redigeret af jake51 - 13-December-2017 kl. 09:08
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8549
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2017 kl. 09:25
Har ikke prøvet at se noget endnu, men det er stadigvæk ikke muligt at have en serie som favorit.

Der er stadigvæk en total ligegyldig Recently Watched sektion, hvor det IKKE er muligt at gå videre til næste afsnit.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Online
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2017 kl. 10:03
http://digitalt.tv/hbo-nordic-har-opdateret-deres-app-smartphone-apple-tv/


HBO Nordic har opdateret deres app til smartphone og Apple TV

Bo Kjærgaard | tirsdag 12. dec, 2017 21:19 | opdateret 12. dec, 2017 kl. 22:56 0 Kommentarer
HBO Nordic ny app

HBO Nordic har netop opdateret deres HBO Nordic-app til smartphone og Apple TV. Ældre versioner af HBO Nordic-appen fungerer derfor ikke længere optimalt. HBO Nordic opfordrer derfor til  at man opdaterer appen, så man kan få glæde af appens nye funktioner.

Af nye funktioner nævnes en forbedret ydeevne, en markant forbedret navigation, nyt design og ikke mindst flere nye funktioner, som for eksempel en liste over dine seneste søgninger i søgefunktionen, så du hurtigt kan finde dine favoritter.

Vi savner dog fortsat at man kunne tilføje serier og ikke kun specifikke afsnit til huskelisten i app’en.

Flere ser ud til at problemer efter opdateringen kan vi se på Google Play Store anmeldelser. Vi skulle også afinstallere og geninstallere før den nye version virkede. Opdatering alene gjorde at app’en gik ned.

Mvh
Flemming Larsen
Til top
ThomasT1976 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 05-November-2008
Status: Offline
Point: 94
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ThomasT1976 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2018 kl. 14:34
Jeg har netop opsagt mit abonnement af 2 årsager. Android App'en er sindsygt ustabil sammen med Chrome Cast og så er det så besværligt at forsætte en serie. Det duer bare ikke, når man netop slår sig op på serier.
TV: Pioneer PDP-LX5090 og PDP-4270XA og PDP-436XDE
Reciever: Onkyo TX-SR608
Højttalere: KEF KHT-3005
Multirumssystem: Russound CAM-6.6T + Sonos ZP90
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu