recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LØST - K: Ram til Lenovo Thinkpad T520
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

LØST - K: Ram til Lenovo Thinkpad T520

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5206
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2017 kl. 18:54
Oprindeligt skrevet af Tstampe Tstampe skrev:

Jeg ønsker at udvide maskinen fra de oprindelige 4GB til mindst 8GB. Så en 4GB ramklods vil også gøre lykke.
 
Men da jeg tog den eksisterende ramklods ud på undersiden (bag bagpladen) - den som er afbilledet - kunne jeg ikke umiddelbart se et ekstra ramslot under denne, som min ramklods sad i.
 
Så spørgsmålet er nu:
 
1. Om der  ikke sidder 2 slots under hinanden - det burde der gøre standard (er jeg overbevist om!)
 
eller
 
2. om der kun er et slot og man skal have tastaturet op, for at sætte yderligere ram i.
 
 
Er det løsning 2, så søger jeg et 8 GB ram-modul ellers vil et 4GB gøre det fint. Da min erfaring i, at tage tastaturet op i sådan en "fætter" er begrænset. 
 
Hvor bor du henne i landet? 
Lidt Googling fandt denne upgrade vejledning:

Og den siger der er 2 slots, og du skal have tastatur ud til slot nr 2 Wink
Behøver ikke være vanskeligt, er beskrevet i upgrade, og der findes også How To Youtube video:

Hint mht. bopæl: Kig i bruger profil 
Mvh. JørgenT
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2017 kl. 22:46
Har selv en T520. Ramsoklen sidder under tastaturet. Meget simpelt at tage af. Du løsner nogle skruer bagpå, (se på vejledningen), skubber tatsaturet lidt baglæns og vupti, så er tastaturet til at tage op, og frem kommer den fineste (og møg irriterende sted at placere RAM, men typisk Lenovo) sokkel  Fuldstændig som han viser på videoen fra start og frem til 2:38.

Som sagt har jeg adskillige "stænger" liggende her, alle i 4Gb størrelse som netop kommer fra Lenovo Thinkpad maskiner. Så du siger bare til.

Sted: 4623 Lille skensved (Køge).
Til top
Tstampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 660
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tstampe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2017 kl. 20:08
Oprindeligt skrevet af Kandersen Kandersen skrev:

Har selv en T520. Ramsoklen sidder under tastaturet. Meget simpelt at tage af. Du løsner nogle skruer bagpå, (se på vejledningen), skubber tatsaturet lidt baglæns og vupti, så er tastaturet til at tage op, og frem kommer den fineste (og møg irriterende sted at placere RAM, men typisk Lenovo) sokkel  Fuldstændig som han viser på videoen fra start og frem til 2:38.

Som sagt har jeg adskillige "stænger" liggende her, alle i 4Gb størrelse som netop kommer fra Lenovo Thinkpad maskiner. Så du siger bare til.

Sted: 4623 Lille skensved (Køge).
 
Kan de evt. sendes, da jeg bor længst mod V - 10 km fra Vesterhavet og der et stykke vej til Køge herfra.
Kan du se hastigheden for rammen på de billeder jeg har lagt op eller skal vi have gjort noget andet?
 
Beløb kan overføres via Mobilepay inkl. porto. Men der er en datter som bliver lykkelig. Tongue
Med venlig hilsen



Thomas Stampe
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2017 kl. 00:04
Jeg har disse to som nok matcher dig egen bedst. Så skal du bare vælge.. 
Og Ja, kan godt sende.
Pris - Tja kommer jeg engang på de kanter, så kan du give en lille en Wink




Til top
Tstampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 660
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tstampe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2017 kl. 15:52
Hej Kandersen....
 
Skulle vi så ikke holde os til SAMSUNG....
 
Den anden kender jeg ikke umiddelbart.
 
Og ring endelig, hvis du kommer på kanterne - så er vi sikre på at jeg er hjemme.
 
Men vent bare til efter jul evt. med at sende og takker for servicen.
Med venlig hilsen



Thomas Stampe
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu