recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Input til TV pakke løsning?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Input til TV pakke løsning?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
koubis Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 18-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér koubis Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Input til TV pakke løsning?
    Sendt: 21-December-2017 kl. 00:52
Hej,

Råd til hvilken tv-pakke løsning jeg skal vælge :-)

Bor i nybygget rækkehus hvor der kun er indlagt fiber (TDC)

Ser i dag primært tv via DRTV, TV2play på appletv og chromecast og der er fint, har et hav af streamingtjenester(Hbo, Netflix, Viaplay, Dplay sport, Tv2 Play).

Men mangler superliga + Formel1 :-)

Jeg tænker boxer - der er trukket antenne stik til alle rum og fint signal med en stue antenne i teknikrummet. 

Umiddelbart irriterende at man ikke kan se live kanaler på viaplay, men har I en løsning uden en gammeldags stor TV-pakke eller en masse tv-bokse til alle tv?

Allergisk over for reklamer hvorfor jeg foretrækker viaplay, dplay osv til discovery programmer og udelukkende Formel1 + superligaen jeg mangler.

J

Til top
katbird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Oktober-2004
Sted: Fredensborg
Status: Offline
Point: 548
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér katbird Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2017 kl. 01:34
Viaplay Sport har da både Superliga og F1..
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4437
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2017 kl. 06:11
Rettighederne til Superligaen er delt imellem MTG og Discovery, så afhængigt af kamp vises de på hhv. Viaplay og Dplay. 

Selskabet bag Formel 1 lancerer egen streamingtjeneste næste år.
Til top
katbird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Oktober-2004
Sted: Fredensborg
Status: Offline
Point: 548
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér katbird Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2017 kl. 10:14
Ja, men MTG har stadig rettighederne til at vise F1 i DK,i hele 2018.
Digitalt.tv har lavet en fin Superliga oversigt ,over hvilke kanaler/streaming der viser hvad.
http://digitalt.tv/superliga-pa-tv/

Redigeret af katbird - 21-December-2017 kl. 10:18
Til top
koubis Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 18-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér koubis Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2017 kl. 22:27
Har Dplay Sport men kun Viaplay - opgraderer til sport :-)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu