recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - AVR 1713 Denon vs Sony STR-DH550
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

AVR 1713 Denon vs Sony STR-DH550

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
pixeldk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 26-December-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 19
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pixeldk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: AVR 1713 Denon vs Sony STR-DH550
    Sendt: 25-December-2017 kl. 13:30
Hej, har to Dali Zensor 1 speakere og en Argon Sub 8 subwoofer. Lige nu har jeg en AVR 1713 som jeg købte brugt for 1 år siden. Har egentlig fungeret fint kun til lyd, da appen til at afspille musik over netværket fungerer af lort til. Ligeledes har jeg haft en chromecast audio sluttet til som har fungeret stålende til at afspille musik når jeg ikke ser film.

Har et kig på Elgigantens tilbud på STR-DH550, da jeg ikke nåede at købe STR-1080 til 3000. Denne her koster dog kun 1400, men vil det være totalt waste at købe den i forhold til min denon?

Den nye har 4K passthrough som jeg mener vil være rart at have, men hvad med lyden? Kan i anbefale noget andet eller skal jeg vente til et tilbud som 1080 kommer igen hvor de har varen på lager og ikke skal vente 2 måneder med at få den.


Til top
Hampenberg Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-November-2017
Status: Offline
Point: 69
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hampenberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2017 kl. 13:41
Du går mere og mere på kompromis, hvorfor?
Til top
pixeldk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 26-December-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 19
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pixeldk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2017 kl. 13:44
Det har du nok ret i..noget møg jeg ik nåede 1080 :(
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2017 kl. 14:13
Oprindeligt skrevet af pixeldk pixeldk skrev:

Det har du nok ret i..noget møg jeg ik nåede 1080 :(


Tilbudet gælder da stadig.
https://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/forstarkere/STRDN1080/sony-7-2-surround-receiver-str-dn1080?scid=SEM1
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu