recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Teknik & Teori
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Argon Inet3+  - Et kabinetspørgsmål...
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Argon Inet3+ - Et kabinetspørgsmål...

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1932
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Argon Inet3+ - Et kabinetspørgsmål...
    Sendt: 28-December-2017 kl. 13:27
Ifølge HiFi-klubbens hjemmeside, skulle kabinettet være beklædt med ægte træfinér. Nogen her, som ved, om finéren er lakeret, eller om den er fuldstændigt ubehandlet? Om den skal behandles med linolie, eller andet. Den virker ubehandlet, efter min mening.Smile
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2017 kl. 17:14
Google og se youtube videoen der er 8.38 min. Ser ud til at være lakeret
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1932
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2017 kl. 17:22
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Google og se youtube videoen der er 8.38 min. Ser ud til at være lakeret

OK... Hvis den blot er lakeret, så kan den holde til at stå på mit lille bord i køkkenet, hvor jeg spiser... Fordi jeg tænkte på madsprøjt, og den må gerne se pæn ud i hele sin levetid.... https://imgur.com/a/498GL


Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2017 kl. 20:31
Ellers kan den også fåes i kunstfiner, som er mere modstandsdygtig. Min nye Pure H6 radio var til min overraskelse i kunstfiner. Min tidligere Pure var i trækabinet. Men MDF pladen indenunder må være bedre end træ, for jeg har stødt radioen mod et møbel, og der kom ingen buler.
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1932
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2017 kl. 07:16
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Ellers kan den også fåes i kunstfiner, som er mere modstandsdygtig. Min nye Pure H6 radio var til min overraskelse i kunstfiner. Min tidligere Pure var i trækabinet. Men MDF pladen indenunder må være bedre end træ, for jeg har stødt radioen mod et møbel, og der kom ingen buler.

Det er én, jeg fik i julegave - købt over nettet, så jeg tror blot jeg beholder den. Din gamle Pure vjbrerede nok voldsomt, når du spillede højt med den? Big smile Det gør min ikke så meget, når jeg bruger dens indbyggede højttalere - dette er fordelen ved at bruge hårdt materiale, såsom MDF-plader eller spånplader. Ellers er den som den gamle DAB-"transistorradio", koblet på nogle PC-højttalere, som står oven på et skab i køkkenet.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2017 kl. 20:54
Nej ingen vibreren. Og Pure kan spille meget højt og klart. Eneste jeg mangler er netradio. Og din Argon har ikke batterirum, som jeg skal bruge i dagligdagen
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1932
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2017 kl. 21:07
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Nej ingen vibreren. Og Pure kan spille meget højt og klart. Eneste jeg mangler er netradio. Og din Argon har ikke batterirum, som jeg skal bruge i dagligdagen

Jeg kunne også spille hele blokken op, hvis jeg havde lyst til det, med Argon'en... Gør det da også nogle gange - Der er ALDRIG nogen der klager...

Og netradio er en go´ting, når man finder nogle kanaler, man kan modtage - nogle kan ikke tages så godt, andre får man pænt at vide, at man godt kan skride... Den siger, at denne station ikke er tilgængelig i dit land. Videre.... 

Og svensk radio lyttede jeg jævnligt til for år tilbage, da jeg boede et sted, hvor der MANGE dage var medvind på sendevejene.Big smile Dette kunne gøres med blot en 5-elements-antenne. Så flyttede jeg til et andet sted, hvor der er Kabel-TV - YouSee ryddefe så sendenettet, så de kunne få bedre bredbånd, og så var jeg uden svensk radio igen - ÆUW Men med Argon'en er de der igen - SR P3, osv. Og masse andre, såsom amerikanske Bluegrass-radioer, og musik fra omkring 70'erne. 


Redigeret af mnielsen - 29-December-2017 kl. 21:08
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu