recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp - Chromecast
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp - Chromecast

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
soender7 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 04-September-2011
Status: Offline
Point: 31
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér soender7 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp - Chromecast
    Sendt: 02-Januar-2018 kl. 16:36
Jeg har en android telefon og min kæreste bruger iPhone. Når vi bruger chromecast får jeg en bjælke frem foroven og på låseskærm, hvor jeg kan starte og pause streaming.
Det gør hun ikke på iPhone. Kan man gøre noget for hun også får denne hurtig visning?
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2018 kl. 16:42
Oprindeligt skrevet af soender7 soender7 skrev:

Jeg har en android telefon og min kæreste bruger iPhone. Når vi bruger chromecast får jeg en bjælke frem foroven og på låseskærm, hvor jeg kan starte og pause streaming.
Det gør hun ikke på iPhone. Kan man gøre noget for hun også får denne hurtig visning?
desværre det er kun en Android ting. Hun må leve med det, eller hun skal til at kører. Med android
Til top
soender7 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 04-September-2011
Status: Offline
Point: 31
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér soender7 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2018 kl. 17:11
Tak for svar :) kan man så måske på en nem måde have Netflix som favorit i Google home appen, så der er hurtigere adgang?
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2018 kl. 19:46
Oprindeligt skrevet af soender7 soender7 skrev:

Tak for svar :) kan man så måske på en nem måde have Netflix som favorit i Google home appen, så der er hurtigere adgang?
det har jeg aldrig tænkt over.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu