recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Stor fejl i Intel CPU'er rettes først 9 januar.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Stor fejl i Intel CPU'er rettes først 9 januar.

 Besvar Besvar Side  <1 678
Forfatter
Besked
armani-thomas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-September-2013
Status: Offline
Point: 1724
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér armani-thomas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2018 kl. 13:32
Oprindeligt skrevet af Flippo Flippo skrev:

Jeg har også et x58 bundkort, fra ASUS, med en i7-970. Jeg kigger løbende, men tvivler også på at der kommer noget til det.


Tror ikke på der kommer noget, men hvis det sløver maskineriet vil jeg da egentlig også gerne undvære.
i7-970 den skal da byttes til en Xeon
Min tøffer gladeligt på 4,4ghz på alle 6 kerner, bruger mindre strøm og udvikler mindre varme end min gamle i7 920 der kun rendte 4ghz.
Til top
Flippo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Januar-2018
Status: Offline
Point: 1295
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flippo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2018 kl. 13:41
Min kører problemløst 4 GHz, på alle 6 kerner (12 tråde). Har ikke prøvet højere, da jeg ikke behov for det.
Til top
armani-thomas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-September-2013
Status: Offline
Point: 1724
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér armani-thomas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2018 kl. 15:51
Nårh ja, havde lige glemt 970'eren også er 6 kernet. Ja så der ikke så meget og komme efter
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2018 kl. 09:31
Hej.

Pas på falske Filer som påstår at de beskytter mod Meltdown eller Spectre.

Se mere i dette link:


Hilsen Carsten.

Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2018 kl. 19:59

Hej.

Intel oplyser at de kommer med Hardware Fix for Spectra og Meltdown i CPU'er fra slutningen af 2018.


Hilsen Carsten.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 678
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu