recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SONY 55XEX9005
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SONY 55XEX9005

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
HHH Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-Januar-2017
Status: Offline
Point: 86
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HHH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: SONY 55XEX9005
    Sendt: 09-Januar-2018 kl. 04:40
Hej.

Er der nogle som har et Sony XE9005??

Hvordan er kvaliteten på billedet og vil det fungere med spil fra Xbox?

Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Status: Offline
Point: 3215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sploink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2018 kl. 08:34
Jeg har 65" og billedet er godt på det. Det er god valuta for pengene. Jeg spiller selv PS pro på min, og det er lækkert 🙂
Til top
Hemingway Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 07-Januar-2018
Status: Offline
Point: 12
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hemingway Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2018 kl. 10:28
Hej

Jeg tillader lige at blande mig (har også en tråd herinde omkring valg af 55" tv), og der har flere også skrevet Sony XE9005 - hvilket også ser ud til at få gode anmeldelser på nettet.
 
Da jeg så kommer ned i butikken, spørger ekspedienten så ind til bruget af tv, og jeg siger det er til serie til konen, tegnefilm til ungerne, og film og sport til mig selv.
 
Så siger han Sony var et forkert valgt, da den kun havde 100hz, og man kunne opleve hakker/skygger på sporten, når de gik stærkt.
Han gik straks over til LGSJ8500 (10.000 kr.) som var meget bedre, og 200 Hz., og guld og grønne skove...
Så jeg blev lidt i tvivl, købte ikke noget, og tog hjem og læste anmeldelser på de 2 skærme.
Her får Sony gode anmelder på billeddelen, mens LG måske har et bedre smarttv (modsat Sony, der kører Android). LG'en skulle også have en bedre betragtningsvinkel.
 
Men efter at have summet lidt over det, er jeg nu stadig mest til Sony XE9005.
 
Så det kunne være fint at høre fra en der har tvet, om fodbolden, håndbolden, eller formel1 bilen glider uden problemer over skærmen??
 
Og undskylder jeg blander mig i din tråd #1:HHH


Redigeret af Hemingway - 09-Januar-2018 kl. 10:29
Til top
Giffel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-November-2007
Sted: Haderslev, DK
Status: Offline
Point: 1213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Giffel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2018 kl. 16:34
Har en XE9005 75"

Har bestemt ikke fortrudt mit køb, overvejede ellers både Samsung og LG men baseret på diverse anmeldelser blev det til Sony Tongue
Er super glad for det, kanon lækkert billede, jeg spiller også Xbox på det og vælger du "Game" billedprofilen så kører det virkeligt godt.

LG OLED C1 77"
Denon AVR-X2800H
Synology DS916+
ATV 4K 3. gen
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu