recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kabel på Beogram 2402
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kabel på Beogram 2402

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
dvinge Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 10-Januar-2018
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dvinge Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Kabel på Beogram 2402
    Sendt: 10-Januar-2018 kl. 23:44
Hej - det 5 pol din stik som sad på min Beogram 2402 var gået løs. Jeg har derfor klippet det af, for at montere et nyt. Nu er jeg dog i tvivl om hvordan kan i hjælpe?

For det første - hvilke kabler repræsenterer lyd ud (hhv. højre og venstre)? Altså hvilke farver. Der er seks kabler. Rød, hvid, sort, blå, gul og rent metal.

Og hvad er de øvrige farver i kablet?

Dernæst. Pladespilleren skal tilsluttes min forforstærker (RIAA). Den har både 5 pol din indgang eller almindelig RCA. Jeg tænker dog det er lettest blot at tilslutte to nye RCA stik. Hvordan gør det rent praktisk - skal de loddes på? Og så skal stel derudover tilsluttes til forforstærkeren?

Beklager - jeg er ret ny i dette, så alt hjælp modtages med stor taknemmelighed!

 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu