recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvor kan jeg købe Q acoustics 2020i?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvor kan jeg købe Q acoustics 2020i?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2018 kl. 23:59
Oprindeligt skrevet af gasolin gasolin skrev:


Kunne også være sådan et kabel, men så skal der bruge f.eks 2x4 meter, men man kan stadig biwire højtalerne og undgå metalbøjlerne.




Det kunne du, måske vil det få dig til at føle dig glad.

Lydmæssigt vil det absolut intet give dig i forhold til et billigt 2,5mm2 og metalbøjlerne.


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2018 kl. 00:05
Oprindeligt skrevet af A.M. A.M. skrev:

Hvad er det helt præcist, du er i tvivl om? "Pr" står for pair. Altså ét sæt. Produktet som der linkes til sendes desuden heller ikke til DK.

Hvordan kan Muffi så købe et sæt uden den fejl jeg for?
Til top
A.M. Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 27-Maj-2017
Sted: Aarhus C
Status: Offline
Point: 180
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér A.M. Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2018 kl. 01:14
Oprindeligt skrevet af gasolin gasolin skrev:

Oprindeligt skrevet af A.M. A.M. skrev:

Hvad er det helt præcist, du er i tvivl om? "Pr" står for pair. Altså ét sæt. Produktet som der linkes til sendes desuden heller ikke til DK.


Hvordan kan Muffi så købe et sæt uden den fejl jeg for?


Fordi han henviser til en vare, som varetages af Amazon. Den specifikke 2020i i sort til £119, som der henvises til håndteres af Q Acustics, og de sender ikke til DK. Derfor får du en fejlmelding.
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4898
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2018 kl. 07:30
Det er nok rigtigt.

Jeg fortsatte ikke så langt.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu