recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Klipsch THX Ultra2 5.0 sæt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Klipsch THX Ultra2 5.0 sæt

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Berdel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Januar-2012
Sted: Bramming
Status: Offline
Point: 1153
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Berdel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Klipsch THX Ultra2 5.0 sæt
    Sendt: 16-Januar-2018 kl. 13:08

.0 Klipsch THX Ultra II højttaler setup sælges fra maj 2014.

Da jeg skal flytte i andet hus og desværre ikke kan tage min biograf med mig, så overvejer jeg at sælge mine fremragende højttalere.

Nogle af de bedste højttalere til film på markedet til prisen og er sjældent udbudt. Kan demonstreres i hjemmebiograf ved seriøs henvendelse.

Fremstår som nye. Højttalerstof på fronter har aldrig været monteret men medfølger. Alle originale kasser medfølger også.

Sættet består af:

3 x Klipsch THX KL-525 fronter
2 x Klipsch THX KS-525 baghøjttalere

Ny pris samlet 28000kr


Min pris 14.000kr

Står 6740 Bramming





Redigeret af Berdel - 11-November-2022 kl. 11:20
Til top
Berdel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Januar-2012
Sted: Bramming
Status: Offline
Point: 1153
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Berdel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2018 kl. 13:24
Der er nogen der har henvendt sig vedr mine subs og om de også er til salg.

Mine 2 DIY Dayton ultimax subwoofers med inuke6000dsp forstærker subwoofers kan evt indgå i en samlet handel til 22000kr for ialt
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu