recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til Airplay
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp til Airplay

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp til Airplay
    Sendt: 17-Januar-2018 kl. 17:19
Hej
Jeg har i en del år hørt radio via IPAD og så Airplay til mit ATV , uden problemer.
For ca 2mdr siden købte jeg så ny receiver og det nye ATV4k , og heller ikke her nogen problemer. Den nye receiver har indbygget Airplay.
Nå , i går virkede det ikke , og heller ikke i dag. Receiveren skriver radiostation og melodi( fra fex POP FM). Fint tænkte jeg , vælger da bare ATV i listen på min IPAD , men så beder den om en " Airplay adgangskode" , WHAT , det synes jeg da aldrig jeg har set eller hørt noget om.
Nå , googlede lidt , nogen skriver at man skal bruge koden på den IOS enhed man bruger. Hmm , har jo kun en "låse op" kode til ipad , og det virker ikke . Apple ID var det heller ikke...
Er der nogen der har en ide??
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
spoxy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-August-2006
Sted: Brøndby,Denmark
Status: Offline
Point: 1141
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spoxy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2018 kl. 17:24
Der vises en adgangskode på dit TV (som du altså skal tænde).
Denne skal du indtaste på din iPad.
Og det er kun første gang.

Med venlig hilsen

Søren
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2018 kl. 18:04
Super , tusind tak nu virker det via ATV.
Airplay virker stadig ikke direkte på receiveren , skriver som sagt alt info , både i displayet samt på tv.
Nå , det vil jeg kigge på i weekenden , har ikke tid om aftenen...Er nemlig ved at se Peaky Blinders , hold da op den er god

mvh

Redigeret af hopgreve - 17-Januar-2018 kl. 18:05
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2018 kl. 12:32
Kunne stadig ikke få Airplay til at virke fra Ipad til receiveren , opdaterede så softwaren i receiveren , og pyha nu virker det igen.
Men underligt at det havde virket i 2 mdr , nå, håber at det bliver ved med at virke :-)
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu