recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tv fra waoo/fibia
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tv fra waoo/fibia

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3781
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Tv fra waoo/fibia
    Sendt: 18-Januar-2018 kl. 10:23
Er der nogen herinde der kan hjælpe med et afklaringsspørgsmål (var nr 23 i køen så det droppede jeg).

Jeg har Fibia som leverandør af fibernet i huset og vil gerne have waoo.

Men hvordan får jeg rent lavpraktisk tv signal?
- SKAL der bruge en specifik udgang fra routeren?, i såfald blir det ikke aktuelt.
Jeg har idag et kabel fra fiberboks til Apple router. Herfra er der trukket et kabel udendørs til en switch over ved tv miljøet, her havde det været nemt at smide et netværkskabel i og så i en waoo boks, men det er jeg ret sikker på ikke virker.
Mit håb er så at jeg evt fra fiberboksen kan sætte waoo’s eget smart wifi op og så fange det signal på tv boksen.
Nogen der har rodet med det?
Til top
ab_kallenbach Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Juli-2007
Status: Offline
Point: 167
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ab_kallenbach Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2018 kl. 10:57
Jeg har også Fibia som leverandør.

Du skal benytte en særskilt port på deres fibermodem/router til tv via netværkskabel - men de har lanceret en boks med WiFi indbygget, og den skulle også kunne bruges til at skabe trådløs forbindelse til tv-boksen.

Jeg ville dog lige tale med kundeservice før bestilling...
Philips 47PFL7008S, Philips Hue, Waoo: Airties 7210, Panasonic Blu-Ray, Onkyo HT-R390, Popcorn Hour A-100, Synology DS415play
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu