recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Udskift af Denon X4000
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Udskift af Denon X4000

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Erik_A Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 195
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik_A Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Udskift af Denon X4000
    Sendt: 19-Januar-2018 kl. 12:32
Hejsa folkens

Undskyld mit, for nogle, åndsvage spørgsmål, men er rimelig novice...

Jeg går og overvejer om min gamle X4000 ikke skulle udskiftes, gerne til Denon igen.
I dag bruger vi jævnligt zone 2 til at høre musik fra denons radio app samtidigt med vi ser tv/dvd/apple tv inde i stuen.
Det skal afløseren som minimum også kunne klare. X4000 kan godt sende lyden fra DVD ud i zone 2 samtidigt med at vi ser apple tv i stuen.
Alle mine signaler kører gennem forstærkeren, med HDMI, har en waoo set-top boks til tv-kiggeri.

I stuen har jeg 2 Zensor 7 som front, Ikon 2 center, Fazon satellit som baghøjtalere og en gammel SWA12 sub.
Zone 2 er OnWall. Dali, hele lortet.
Synes X4000 mangler lidt power til at spille musikken ordentligt i stuen, kan selvfølgelig også være Zensor 7, den er gal med.
Og, største grund til et skifte er nok at X4000 ikke tillader mere end 4K i 30fps, der vil jeg nok gerne lidt højere op.


Jeg vil forvente at X4400 kan det min gamle X4000 kan, plus mere, men 9999,- er også penge.
X2400 og X3400, har den samme muligheder for at mase digitalt input ud gennem 2 zoner samtidigt? Denne funktion bruger vi nemlig tit.
Håber i kan hjælpe :-)
_____

/Erik
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu