recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Drejeophæng til 75" TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Drejeophæng til 75" TV

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Jesper2730 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-April-2007
Status: Offline
Point: 91
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper2730 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Drejeophæng til 75" TV
    Sendt: 19-Januar-2018 kl. 23:04
Hej

Går med tanken om at skifte mit efterhånden aldrende Panasonic 55VT30 med en større og nyere model, nærmere bestemt noget 75", hvis der kommer nogle fornuftige tilbud på f.eks. Sony XE90. Men inden jeg køber skal jeg have styr på ophæng af det.

Stuen er sådan indrettet, at det i mange tilfælde vil være nødvendigt at kunne dreje TV'et, især hvis flere skal se med. På det eksisterende TV bruges der er mMotion Swing ophæng som har fungeret fint, men det kan desværre ikke håndtere et 75" TV.

Findes der er tilsvarende ophæng det kan bruges til et 75" TV?

Det behøver som sådan ikke at være motoriseret, men vil helst have at det bare hængsler TV'et i den ene side, da det kun vil blive nødvendigt at dreje det til den ene side. Kunne forestille mig at det var nemmere at dreje hvis man bare med en finger kunne trække det ud i den ene side, til den vinkel man nu ville have.

mvh
Jesper
Til top
anderscaspersen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 23-Juli-2013
Status: Offline
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér anderscaspersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2018 kl. 14:17
Hej Jesper.

Jeg har desværre ikke et svar til dig, men er meget interesseret i at vide hvad du syens om mMotion Swing ophænget fra Multibrackets, da jeg selv overvejer dette.

Er det synligt forfra, således at det stikker længere ud til siden end tv'et? Hvordan fungere motordelen?

Hvis du overvejer at sælge så kunne jeg måske tænke mig at købe det brugt :-)

Mvh
Anders
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu