recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Seneste forum emner virker ikke
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Seneste forum emner virker ikke

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2319
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Seneste forum emner virker ikke
    Sendt: 20-Januar-2018 kl. 17:34
Jeg får en fejlmelding når jeg forsøger at tilgå seneste emner.

Her er de seneste emner fra recordere.dk forum. Her kan du finde spørgsmål og svar fra forumets mere end 30.000 brugere. Det er gratis at melde sig ind.


Warning: file_get_contents(): Peer certificate CN=`ads.recordere.dk' did not match expected CN=`json.recordere.dk' in /var/www/www.rec.dk/wp-content/themes/Newsmag-child/functions.php on line 231

Warning: file_get_contents(): Failed to enable crypto in /var/www/www.rec.dk/wp-content/themes/Newsmag-child/functions.php on line 231

Warning: file_get_contents(https://json.recordere.dk/forum/forum-getlist.aspx?rowcount=100&listtype=0): failed to open stream: operation failed in /var/www/www.rec.dk/wp-content/themes/Newsmag-child/functions.php on line 231

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/www.rec.dk/wp-content/themes/Newsmag-child/functions.php on line 238
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3947
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2018 kl. 19:03
Beklager.

Vi er igang med at skifte til https.

Og tog første del af vores ret omfattende løsning i dag - Tror vi blev snydt af en af vores cache systemer.

Det er løst nu.

Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2319
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2018 kl. 19:16
Oprindeligt skrevet af hummelmose hummelmose skrev:

Beklager.

Vi er igang med at skifte til https.

Og tog første del af vores ret omfattende løsning i dag - Tror vi blev snydt af en af vores cache systemer.

Det er løst nu.



Det ser jeg. Tak.

Forsøgte i øvrigt at anmelde indlægget for at gøre jer opmærksom på problemet, men var ikke i stand til det.

Om det skyldes en fejl, eller om man ikke kan anmelde egne indlæg, ved jeg ikke.

Redigeret af kaizer - 20-Januar-2018 kl. 19:18
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3947
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2018 kl. 00:02
Det er fordi man ikke kan anmelde egne indlæg
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1931
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2018 kl. 06:56
Oprindeligt skrevet af kaizer kaizer skrev:

Oprindeligt skrevet af hummelmose hummelmose skrev:

Beklager.

Vi er igang med at skifte til https.

Og tog første del af vores ret omfattende løsning i dag - Tror vi blev snydt af en af vores cache systemer.

Det er løst nu.



Det ser jeg. Tak.

Forsøgte i øvrigt at anmelde indlægget for at gøre jer opmærksom på problemet, men var ikke i stand til det.

Om det skyldes en fejl, eller om man ikke kan anmelde egne indlæg, ved jeg ikke.

Hvis du vil gøre recordere-sjakket opmærksom på et eller andet problem med en tråd, så har du jo også mulighed for at sende dem et link til tråden i en Privat Besked. Sådan gør jeg, hvis jeg ikke lige synes, noget skal ud i offentligheden.

Og det samme gør jeg, hvis jeg gerne vil have slettet en post, som jeg har oprettet og aldrig bliver besvaret. Så kan den lige så godt ryge UD!

Det er vist kun i YouSee, at man kan anmelde egne indlæg.Smile
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2319
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2018 kl. 07:30
Jeg forsøgte at skrive til dem via kontaktformularen, men drop down menu'en virkede ikke, så den "sad fast" på Redaktionen.

Jeg sletter aldrig noget jeg har skrevet. Retter tastefejl, men sletter aldrig indhold.
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3947
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2018 kl. 13:25
Oprindeligt skrevet af kaizer kaizer skrev:

Jeg forsøgte at skrive til dem via kontaktformularen, men drop down menu'en virkede ikke, så den "sad fast" på Redaktionen.

Jeg sletter aldrig noget jeg har skrevet. Retter tastefejl, men sletter aldrig indhold.

Tillykke :-)

Du fangede faktisk to uafhængige fejl. Den er også rettet nu.

Måske vi skulle ansætte dig som tester.

Tak for input - Kontaktformular virker igen.
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2319
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2018 kl. 15:32
Oprindeligt skrevet af hummelmose hummelmose skrev:

Oprindeligt skrevet af kaizer kaizer skrev:

Jeg forsøgte at skrive til dem via kontaktformularen, men drop down menu'en virkede ikke, så den "sad fast" på Redaktionen.

Jeg sletter aldrig noget jeg har skrevet. Retter tastefejl, men sletter aldrig indhold.


Tillykke :-)

Du fangede faktisk to uafhængige fejl. Den er også rettet nu.

Måske vi skulle ansætte dig som tester.

Tak for input - Kontaktformular virker igen.


Du kan jo melde ud med noget honorar, og så kan vi tale om det...
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu