recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Bærbare medie afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - B&O Beoplay E8
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

B&O Beoplay E8

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
acidman Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 433
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér acidman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: B&O Beoplay E8
    Sendt: 22-Januar-2018 kl. 14:11
Hej med jer.

Jeg har to spørgsmål til Beoplay E8, som jeg har svært ved at finde svar på - måske nogle herinde kan hjælpe :-)

1: Hvor gemmes EQ settings? Vil de EQ settings jeg laver i appen stadig have effekt når jeg efterfølgende connecter til andre streaming devices som mit LTE smartwatch?

2: Er E8 egnet til sport - her tænker jeg primært på IP-graden - kan de tage skade hvis man sveder meget i motionscenter?
Til top
buenso80 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-Marts-2010
Sted: Roskilde
Status: Offline
Point: 200
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér buenso80 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2018 kl. 21:51
Hej. Er du blevet klogere mht. modstandsdygtighed overfor regn og sved?
Til top
acidman Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 433
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér acidman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2018 kl. 22:11
Hej. Jeg valgte at returnere dem. Jeg havde store problemer med at få dem til at blive siddende i ørerne, selv ved meget rolige bevægelser. Måske andre kan besvare dit spørgsmål Smile
Til top
zabina_m Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 29-November-2015
Status: Offline
Point: 34
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zabina_m Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2018 kl. 20:27
Jeg burde også have haft returneret min for det er nok det største fejlkøb jeg længe har gjort. 🙄
Har max brugt mine 2t over de 7 måneder jeg har haft dem!
Til top
buenso80 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-Marts-2010
Sted: Roskilde
Status: Offline
Point: 200
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér buenso80 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2018 kl. 20:57
Oprindeligt skrevet af zabina_m zabina_m skrev:

Jeg burde også have haft returneret min for det er nok det største fejlkøb jeg længe har gjort. 🙄
Har max brugt mine 2t over de 7 måneder jeg har haft dem!


Skyldes manglen på brug, den dårlige pasform som acidman også oplevede?

Eller er det noget andet?

Jeg er meget interesseret i personlige erfaringer, da jeg netop selv har bestilt dette headset.
Til top
zabina_m Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 29-November-2015
Status: Offline
Point: 34
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér zabina_m Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2018 kl. 21:51
Ja pasformen er jeg aldrig blevet helt gode venner med, men jeg har et generelt problem med in-ears pga små øre.
Altså de sidder som sådan rigtig godt og man mærker nærmest ikke man har dem i, mine ører er bare ikke særlig gode venner med in-ears.

Touch betjeningen virker super godt og lyden er også rigtig god i dem.

Og så er det også bare det nemmere at gribe ud efter et sæt almindelige hovedtelefoner. Ren dovenskab! 😆


Redigeret af zabina_m - 13-Juni-2018 kl. 21:57
Til top
renep Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Marts-2008
Sted: Vestsjælland
Status: Offline
Point: 229
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér renep Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2018 kl. 23:25
Oprindeligt skrevet af buenso80 buenso80 skrev:

Oprindeligt skrevet af zabina_m zabina_m skrev:

Jeg burde også have haft returneret min for det er nok det største fejlkøb jeg længe har gjort. 🙄
Har max brugt mine 2t over de 7 måneder jeg har haft dem!


Skyldes manglen på brug, den dårlige pasform som acidman også oplevede?

Eller er det noget andet?

Jeg er meget interesseret i personlige erfaringer, da jeg netop selv har bestilt dette headset.
Jeg har brugt det nogle uger, og skiftede hurtigt til skum-dutterne, hvor de så både lød bedre og sad perfekt - også under kraftig bevægelse.
Begik dog den fejl at tro jeg kunne vaske dutterne, men så forsvinder klæbeevnen, så nu er der nye dutter på vej med posten :-)


Redigeret af renep - 13-Juni-2018 kl. 23:28
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu