recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HEOS AVR: Ingen lyd i 3.0, virker i 2.0?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

HEOS AVR: Ingen lyd i 3.0, virker i 2.0?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
St1ckboy Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 13-Januar-2018
Status: Offline
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér St1ckboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: HEOS AVR: Ingen lyd i 3.0, virker i 2.0?
    Sendt: 22-Januar-2018 kl. 14:50
Hej

Imens jeg ‘sparer sammen’ til at gå fuld 5.1, har jeg købt en Dali Zensor Vokal og sluttet den til min HEOS AVR, der indtil nu har kørt 2.0 med et par KEF gulvhøjtalere. MEN når jeg aktiverer ‘Center’ i HEOS app’en forsvinder lyden (DD5.1 fra ATV4 eller PS3). Eller rettere, der er lav lyd i KEFerne i 1sek og ingen lyd i 1sek. Alle 3 højtalere udsender fint testsignal ved indstilling af ‘Niveauer/Levels’ og KEFerne spiller fint radio og Spotify Connect.
Lige nu tænker jeg, at næste trin er reset af AVR, og eller retur til HFK.

Nogen gode ideer?

Cheers
Morten
Til top
St1ckboy Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 13-Januar-2018
Status: Offline
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér St1ckboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2018 kl. 19:18
Nå, problemet forsvinder når man sætter de 3 højtalere til samme ‘Afstand’..?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu