recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Upræcist vækkeur
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Upræcist vækkeur

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Boeniz Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 74
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Boeniz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Upræcist vækkeur
    Sendt: 26-Januar-2018 kl. 13:16
Hej folkens.

Min kærestes vækkeur i hendes iPhone 6 er pludseligt begyndt at opføre sig underligt. Det vækker ikke til tiden, så at sige

Uret er fx sat til at ringe kl 8.00, men der sker ikke noget. Hvis man så trykker på ‘Hjem’ knappen fx 8.15 begynder det at ringe.

I aftes prøvede jeg at sætte en alarm til kl. 17.50. Der skete ikke noget. Men kl 17.56 satte alarmen så i gang....

Telefonen har ikke været sat til at opdatere om natten eller noget lignende.

Er der nogen, der har en ide om, hvad der kan være galt?
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2018 kl. 14:54
Det skyldes sandsynligvis, at hun ikke har opdateret telefonen. Det er en bug, der blev fikset i version 11.2.2 eller 11.2.3.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Boeniz Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 74
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Boeniz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2018 kl. 14:59
Super👍 tak for svar👍
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu