recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kan ikke tilgå mine billeder på iphone 6 plus.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kan ikke tilgå mine billeder på iphone 6 plus.

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kimila Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 01-August-2004
Sted: 2730 Herlev.
Status: Offline
Point: 312
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimila Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Kan ikke tilgå mine billeder på iphone 6 plus.
    Sendt: 26-Januar-2018 kl. 13:21
Før i tiden kunne jeg tilgå DCIM mappen i min iphone 6 plus via win 7.

Nu når jeg tilslutter den til min pc bliver den vist som iphone6plus under Portable Devices.

Klikker jeg så på iphone6plus åbnes en ny mappe med navn Internal Storage.

Indtil vidre er alt som det burde være, men klikker jeg på Internal Storage plejer der at åbne en ny mappe ved navn DCIM hvor alle billeder ligger.

Det gør der så ikke, bare et tomt vindue.

Har apple fjernet et eller andet så man SKAL bruge itunes til det og det har jeg ikke lyst til.

Det er simpelhen møj irriterende.

Nogen der ved noget til at løse dette.

mvh

kimila
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2018 kl. 06:38
Jeg tror det er win 7, der skaber problemer.

Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19208
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2018 kl. 07:20
Jeg ville starte med at reboote telefonen. Ændrer det noget?


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Ullum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Juli-2006
Status: Offline
Point: 1004
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ullum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2018 kl. 10:16
Husk at telefonen skal være låst op for at du kan se dine fotos
Til top
kimila Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 01-August-2004
Sted: 2730 Herlev.
Status: Offline
Point: 312
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimila Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2018 kl. 11:31
Reboote hjælper ikke.

Den er låst op.

Det er forresten Win 7 Ultimate Eng.

Har som sagt virket med Win 7 Ultimate.

Fatter det ikke.
mvh

kimila
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2018 kl. 12:51
jeg er ikke sikker på hvornår Apple har lavet det nummer, men jeg mindes ikke at man har kunnet tilgå billederne direkte via "usb-storage". Personligt bruger jeg ikke itunes til andet end video overførsel. Hvilket er nødvendigt hvis du bruger forskellige video app's som ikke kan få lov at sync'e automatisk via apple's egne metoder. jeg har en Qnap NAS og bruger deres app til at uploade direkte til min NAS. (du kan også bruge onedrive app, google drev eller andre lignende tjenester.) - bortset fra apple's økosystem hvor du kan få dem uploadet automatisk via icloud, så er det nok den hurtigste måde at "sync'e" data på.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19208
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2018 kl. 13:41
Oprindeligt skrevet af claus_jac claus_jac skrev:

jeg er ikke sikker på hvornår Apple har lavet det nummer, men jeg mindes ikke at man har kunnet tilgå billederne direkte via "usb-storage".


Det kan jeg godt mindes, ikke mindst fordi den metode har jeg brugt i 5 år.....


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
0leDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 0leDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2018 kl. 18:20
Afinstallere itunes, så kan de tilgås via Stifinder igen.
Til top
kimila Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 01-August-2004
Sted: 2730 Herlev.
Status: Offline
Point: 312
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimila Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2018 kl. 09:05
Nu lykkes det.

Satte iphone (låst op) til usb hvor den så hvor den så install usb driver.

Uninstall driver, flyttede iphone til anden usb, install usb driver og så virkede det.

Tak for hjælpen.

mvh

kimila
Til top
kimila Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 01-August-2004
Sted: 2730 Herlev.
Status: Offline
Point: 312
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimila Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2018 kl. 09:06
Oprindeligt skrevet af 0leDK 0leDK skrev:

Afinstallere itunes, så kan de tilgås via Stifinder igen.

Bruger ikke itunes, hader det.

mvh

kimila
Til top
0leDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 0leDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2018 kl. 20:51
Både min IPhone 7 og nu 8 kan jeg tilgå billeder via stifinder. Hvis iTunes er installeret er dcim mappen tom
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu