recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Netflix - The Walking dead - Tyskland
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Netflix - The Walking dead - Tyskland

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
KBAndersen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 03-Oktober-2005
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 280
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KBAndersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Netflix - The Walking dead - Tyskland
    Sendt: 26-Januar-2018 kl. 13:39
Var i Berlin i weekenden. Her så jeg The Walking dead på Netflix sæson 7.  Dog kun et par afsnit. Super tænkte jeg. Så er den kommet på.. Not. I DK er den der ikke.
Hvorfor? 
Mvh

Kenneth B. Andersen
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8549
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2018 kl. 13:43
Sikkert fordi Viaplay pt. har rettighederne i Norden, men de har kun op til sæson 6.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24620
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2018 kl. 13:56
Så må du se den på Blu-ray.Smile
Mvh
Flemming Larsen
Til top
tennisbold Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 63
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tennisbold Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2018 kl. 14:44
Det dér rettighedspjat er så uigennemskueligt for den almindelige forbruger. Netflix er fint, hvis man følger deres egne produktioner. Andre serier kan man lige så godt shoppe andre steder i stedet for løbende at betale abonnement og vente på den dag, hvor nye sæsoner ENDELIG kommer på dansk Netflix.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu