recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - BD der kan spole med lyd
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

BD der kan spole med lyd

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
MichaelHe Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 26-Januar-2018
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MichaelHe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: BD der kan spole med lyd
    Sendt: 26-Januar-2018 kl. 16:03
Hej

Jeg har længe haft en Panasonic DVD/HD optager og en billig Philips BluRay afspiller. Da jeg har fået en yousee boks har jeg ikke rigtig brug for optageren, og ville bare købe mig en ordentlig BD afspiller som erstatning for de to jeg har. Men HD optageren har den funktion at den kan spole 2x hastighed med lyd på. Det bruger jeg egentlig tit når jeg lige skal se noget hurtigt igennem, og man kan så stadig høre hvad der foregår. Men er der nogle BD afspillere der kan det?

Det er jo ikke noget der sådan lige står i specifikationerne, så hvordan finder man ud af det?

mvh
Michael
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2018 kl. 17:13
Det tror jeg ikke du kan få, men der er jo billede på under spoling
Til top
K_J Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-August-2014
Status: Offline
Point: 140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér K_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2018 kl. 17:45
Jeg mener at ps4 spoler 1,5 eller 2x med lyd?
Til top
Jørgensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2018 kl. 18:06
Min forrige Blu-Ray afspiller fra Panasonic - den hed Panasonic DMP-BD65 - havde denne funktion, som jeg også brugte af og til. Den næste Panasonic, som jeg stadig har, har desværre ikke denne funktion, så du må nok forsøge dig frem.

Mvh. Jørgensen

Beklager den centrerede tekst.

Til top
MichaelHe Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 26-Januar-2018
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MichaelHe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2018 kl. 00:27
Mange tak for jeres svar :) Jeg prøver at forhøre mig lidt frem. Tvivler dog på at de ved det i butikkerne :) men så må man jo prøve at kontakte leverandørerne og høre om de har nogle modeller der kan. Jeg havde håber der lige sad en herinde, der havde en der kunne... :)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu