recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tilbud på Phillips 65PUS6412
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tilbud på Phillips 65PUS6412

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
arsenio3d Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 27-Januar-2018
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér arsenio3d Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Tilbud på Phillips 65PUS6412
    Sendt: 27-Januar-2018 kl. 14:07
Hej med jer.

Jeg har lige solgt mit gamle 60" LG Plasma som med sine 6 år var begyndt at vise sine begrænsninger i disse 4K HDR tider. Plus at det var stort irritationsmoment at glasset i skærmen virkede som et decideret spejl! Angry

Nå, jeg har set at Elgiganten har et tilbud på et 65" Phillips LED TV med Ambilight og Android smart tv.
https://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/65PUS6412/philips-65-4k-uhd-smart-tv-65pus6412

Jeg bruger det mest til Playstation og film/streaming, så alm. fjernsynskigning bliver det ikke af.

Jeg ville allerhelst have et der var endnu større eller et i 65" men OLED, men så skal man mindst op og smide 15 af de lange, og det er alligevel en her del penge (for mig).

Hvad synes I om det tilbud de har og fjernsynet? Er det en god skærm og hvad med ambilight, er det bare et salgsgimmick?

Der er også det her fra Phillips i en nyere version https://www.dustinhome.dk/product/5011019882/65pus7502-65-4k-led?ssel=false&utm_campaign=pricerunner&utm_source=pricerunner.dk&utm_medium=pricecompare&utm_content=5637146652

Håber at I kan hjælpe mig lidt på vej.

God weekend Smile

Til top
Steffen32 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2006
Sted: Hadsten Denmark
Status: Offline
Point: 771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steffen32 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2018 kl. 14:14
Ambilight er fedt efter min mening.

Men ved at der er forskellige meninger om det. Men det kan jo slået fra, så det kan ikke skade at prøve.
Til top
arsenio3d Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 27-Januar-2018
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér arsenio3d Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2018 kl. 23:40
Oprindeligt skrevet af Steffen32 Steffen32 skrev:

Ambilight er fedt efter min mening.

Men ved at der er forskellige meninger om det. Men det kan jo slået fra, så det kan ikke skade at prøve.


Ok, tak for svaret. Jeg vil helt klart tage det med hvis nu skærmen og tv’et er godt.

Hvilket TV ville I anbefale til højest 10.000kr?

Synes det er svært at se hvilke skærme der er 10bit, hvilke der er blacklistet eller enge lit osv osv.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu