recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Installation af hjemmebiograf
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Installation af hjemmebiograf

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
pvb Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 28-Januar-2018
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pvb Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Installation af hjemmebiograf
    Sendt: 28-Januar-2018 kl. 09:12
Hej Forum,

Først må jeg lige sige, at mange af jer har lavet nogle virkeligt professionelle løsninger. Det ser rigtigt godt ud!

Desværre har jeg hverken tiden eller evnerne. Derfor er jeg på udkig efter et firma der kan varetage opgaverne. Jeg har det meste udstyr, men skal bruge møbler, opsætning og indbygning. Hvem kan I anbefale til den opgave i Storkøbenhavn.

Mvh. Peter
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2018 kl. 09:47
Til top
Bravo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1317
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bravo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2018 kl. 09:50
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

http://csn-teknik.dk

Enig
Til top
oddslaks Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 03-Juli-2017
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér oddslaks Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2018 kl. 07:54
Er der nogen der kender en cirka pris ved CSN, tænker kalibrering af projektor og Dolby Atmos system med audyssey (Marantz forstærker)
Til top
Bravo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1317
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bravo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2018 kl. 14:30
Oprindeligt skrevet af oddslaks oddslaks skrev:

Er der nogen der kender en cirka pris ved CSN, tænker kalibrering af projektor og Dolby Atmos system med audyssey (Marantz forstærker)
Var det ikke nemmere at tage kontakt til CSN...
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4414
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2018 kl. 14:28
Flere til listen: http://www.cso.dk/

Hvis du har mod på et amerikansk firma er der også Erskine Group: http://erskine-group.com/
Sidstnævnte laver akustiske planer og mener også de tilbyder at installere tingene. Kræver at det store kredit kort tages i brug.
Til top
bphhm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Marts-2006
Status: Offline
Point: 1140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bphhm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2018 kl. 19:18
Tænker at de fleste der foretager denne type installation gerne vil sælge udstyret også, så hvis du allerede har udstyret så er der vel tale om ren timepris. 

Men Hifi klubben laver også denne type installation.

Ellers kunne du vel håbe på at der er nogen fra dette forum der eventuelt kunne hjælpe.

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu