recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Lang HDMI kabel
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Lang HDMI kabel

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2018 kl. 09:46
Jeg har et 20m HDMI kabel til salg under køb/salg, hvis det er :)
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2018 kl. 12:46
Ellers ser det her nu også ud til at kunne klare skærene. https://www.avxperten.dk/hdmi-kabler/hc-aktivt-hdmi-kabel-20-m.asp
Til top
kec2 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 27-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 312
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kec2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2018 kl. 17:10
Mange tak for alle de gode svar.

Jeg er hoppet på "Professionelt aktiv HDMI Kabel - Med forstærker chip - 15 m K3-4 / G360842" fra av-cables.dk
Der findes 10 slags mennesker. Dem der kan det binærer talsystem og dem der ikke kan.
Til top
kec2 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 27-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 312
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kec2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2018 kl. 12:04
Jeg fik mit kabel på under 24 timer. Så er det fedt at handle på nettet. 
Kablet er retningsbestemt og tydeligt mærket med hvilken ende der er Ind og hvilken der er Ud. Det spiller bare. :-)
Der findes 10 slags mennesker. Dem der kan det binærer talsystem og dem der ikke kan.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2018 kl. 17:30
Oprindeligt skrevet af kec2 kec2 skrev:

Jeg fik mit kabel på under 24 timer. Så er det fedt at handle på nettet. 
Kablet er retningsbestemt og tydeligt mærket med hvilken ende der er Ind og hvilken der er Ud. Det spiller bare. :-)

AV-Cables forstår bare hvad der er service. Har dælme handlet der mange gange og bestemt ikke sidste gang :)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu