recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Vægbeslag til en 24” skærm
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Vægbeslag til en 24” skærm

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Alinity Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2016
Status: Offline
Point: 279
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Alinity Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Vægbeslag til en 24” skærm
    Sendt: 03-Februar-2018 kl. 12:14
Hej,

Jeg har en 24” skærm som jeg bruger til min computer. Det er en 24” med VESA 10x10 cm.

Da jeg går med tankerne om at opgradere til en 27” Wide eller 32” UltraWide skærm senere, vil jeg gerne købe et vægbeslag der også kan klare dette. Derfor har jeg som udgangspunkt bare set på sådan et her fra Harald Nyborg men ved ikke om der findes andre og bedre løsninger? Da skrivebordet kun anvendes af mig, behøver jeg ikke en funktion hvor jeg kan indstille skærmens højde, da den bliver indstillet til mig.
Til top
Alinity Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2016
Status: Offline
Point: 279
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Alinity Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2018 kl. 17:49
Ingen her der hænger sine 24” skærme op?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu