recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Lg- 55LB671V-ZB Kan ikke optage
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Lg- 55LB671V-ZB Kan ikke optage

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bogelbacher Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 08-Februar-2018
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bogelbacher Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Lg- 55LB671V-ZB Kan ikke optage
    Sendt: 08-Februar-2018 kl. 11:01
Hej jeg har et Lg- 55LB671V-ZB, med software version  05.05.35 indtil for kort tid siden kunne jeg optage via en harddisk som jeg har haft monteret til en af fjernsynets usbstik, men nu virker det lige pludseligt ikke mere, den registrere at der er en usb lagerenhed sat til, og jeg kan godt gå ind på den, og jeg kan se hvad der ligger på enheden og afspille det. Men hvis jeg forsøger at optage noget fra tv, så melder den bare følgende " Tilslut Usb-harddisk, Du kan bruge Time Machine-funktionerne, når du har tilsluttet en usb-harddisk."
Er der nogen der har de samme problemer, og evt. fundet en løsning ?
 
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2018 kl. 07:33
Prøv at slukke for TV.

Træk så stikket ud af kontakten et par minutter.

Sæt stik i og tænd.

Hvad sker der så.
Til top
Bogelbacher Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 08-Februar-2018
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bogelbacher Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2018 kl. 11:00
Det hjalp desværre ikke. Har chattet med lg. De mener det er fordi min USBenhed bruger for meget strøm. Så kobler tv'et åbenbart selv optagefunktionen fra. Men mener bare det er mærkeligt at jeg godt kan se via tv'et hvad der er på hden.
Til top
Henrik_45 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 14-Januar-2008
Sted: Aalborg, DK
Status: Offline
Point: 378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik_45 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2018 kl. 13:35
Har du prøvet med en anden harddisk eller med en USB memory stick?
Til top
Bogelbacher Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 08-Februar-2018
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bogelbacher Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2018 kl. 14:25
Ja samme resultat
Til top
Bogelbacher Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 08-Februar-2018
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bogelbacher Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2018 kl. 15:17
Efter megen prøven frem og tilbage har jeg fundet løsningen. Havde før en ekstern harddisk med 2 USB stik. Den ekstra USB som er der for at enheden får strøm nok sætte jeg bare i en port for sig selv.
Men vi fandt så frem til at det skal være en hdd med strømforsynin der skal bruges.
Det skal så siges at jeg i mere end 2 år har brugt den anden med 2 USB. Hvilket virkede fint. Ved ikke hvorfor den pludselig ikke virker mere. Men med en anden hdd med strømforsyning virker det nu igen.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu