recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hovedtelofoner
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hovedtelofoner

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Topheavy75 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 09-Februar-2018
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Topheavy75 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hovedtelofoner
    Sendt: 09-Februar-2018 kl. 13:04
Hej, jeg har besluttet at jeg har brug for et sæt ordentlige hovedtelefoner, de skal bruges til musik og spil.
Jeg har set en masse videoer på youtube med anmeldelser, og det er en jungle, så jeg tænker at der måske er nogle her inde med erfaring.
Så ganske kort, hvad kan anbefales, jeg har et ønske om kvalitet, og neutral lyd. Jeg har en god Marantz forstærker der kan drive lidt af hvert, og jeg er villig til at spendere omkring 5000kr. +-
(intet brugt)

På forhånd tak. 
Til top
Totoronto Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-Maj-2006
Sted: Midt-jylland
Status: Offline
Point: 395
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Totoronto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2018 kl. 13:29
Beyerdynamic DT 1990 Pro.
Andre folks anbefalinger kan du kun bruge som inspiration. Du må ud og lytte og finde den lyd som DU kan lide.
Du kan evt. arrangere et hovedtelefon-komsammen (head-fi meet) Party.
https://hoved-fi.dk/viewtopic.php?f=40&t=5886 
Til top
Topheavy75 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 09-Februar-2018
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Topheavy75 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2018 kl. 16:23
Ja sandt, man bør gå ud og lytte, men jeg kommer ikke meget ud, men DT1990 pro får en del ros, og de bliver også nomineret næst best i klassen, open back 2017 i wikki, så de er på listen over mulige indkøb, og til rette pris, så tak for forslaget :)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu