recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Point Break remake BD
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Point Break remake BD

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Point Break remake BD
    Sendt: 11-Februar-2018 kl. 18:30
Har lige set Point Break (remake) i 3D og kvaliteten på såvel billede som lyd var forfærdelig!!! Jeg var nødt til at sætte en anden film på bagefter for at tjekke, om der var noget galt med mit anlæg, men det var der ikke. Farverne er overmættede og lyden i især centerkanalen lød som om den kom fra en transistorradio.

Har andre oplevet noget lignende? Det var en Mis.Label/Midget udgivelse.
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2018 kl. 09:47
Det skyldes at det "lorte" selskab har lavet en kombi 2D og 3D disk, ikke at der er noget galt i det normalvis, men de har lavet den på følgende måde, 2D udgaven ligger som 1 m2ts fil, men det er ikke samme m2ts fil der er brugt til 3D udgaven, nej der ligger endnu en stor m2ts + tilhørende ssif til det, så der ligger faktisk den samme film 2 gange på samme skive.


Normalt når feks Disney hat udgiver kombi BD, så bruges den samme m2ts til både 2D og 3D
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2018 kl. 12:27
Okay, tak for forklaringen - jeg går så ud fra, at den dårlige kvalitet skyldes alt for voldsom komprimering? 

Er dette noget som Mis.Label/Midget generelt gør??
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2018 kl. 18:38
Sjovt nok plejer de at have en rimmelig høj bitrate fra dem, ved ik lige hvorfor de netop på den der lavede sådan en omgang lort
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu