recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Philips ambilight med farvet baggrund
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Philips ambilight med farvet baggrund

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jhjorsal Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 354
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jhjorsal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Philips ambilight med farvet baggrund
    Sendt: 17-Februar-2018 kl. 16:35
Jeg går og kikker på nyt tv, er faldet lidt for det der Philips kan med ambilight, men dur det overhovedet hvis man ikk har en hvid baggrund, mine vægge er støvet grøn af en slags.
Jeg tænker også om det er noget man løber træt i på et tidspunkt.
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3781
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2018 kl. 16:49
Ambilight kan mig bekendt deaktiveres hvis man ikke ønsker det længere.
Jeg har hue lightstrio bag mit tv på en dark forrest grøn væg. Tæt på den mørkegrå/grønne farve vådt ler har.
Det virker fint, men jeg ved dog ikke om hue strip lyser mere end indbygget ambilight
Til top
jhjorsal Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 354
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jhjorsal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2018 kl. 23:24
Supertak, tænker faktisk det er noget nær den samme farve vi har 😀😀

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu