recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Desktop Stereo system til CPU
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Desktop Stereo system til CPU

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
-claus- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Januar-2006
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 1351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -claus- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Desktop Stereo system til CPU
    Sendt: 17-Februar-2018 kl. 18:17
Jeg anvender for tiden et sæt XTZ MH-800, som mit desktop system.
Sættet består af:

Højtalere - XTZ S-800 (5,25" bass og 3" fuldtone)
USB-dac / forstærker - XTZ A800 (2 x 40 W klasse D)
DSP software - Dirac

Sættet har tjent mig godt de sidste par år og performer godt i forhold til størrelsen. Men efter at mine børn og et par deres venner havde brugt skrivebordet, hvor højtalerne står. Er der trykket buler i fuldtone aluminiums-conen i begge højtalere. Det er ikke sikkert, at det har nogen betydning for lyden. Men jeg kan ikke holde ud til at se på det. Jeg kan få to nye enheder hjem for omkring 500 kr. Men der er jo også muligheden for at skifte højtalerne ud. Jeg kan for lidt over 1000 kr. få et nyt sæt Q acoustics 2020i eller evt. et sæt Wharfedale Diamond 220 til omkring 1200 kr. Hvad tror i bedst ville kunne betale sig.
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu