recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Canal digital erfaringer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Canal digital erfaringer

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3777
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Canal digital erfaringer
    Sendt: 20-Februar-2018 kl. 14:43
Jeg er snart færdig med yousee og skal finde en anden udbyder.
Jeg kigger pt på canal digital. Hvordan får man signal fra dem? Skal det være med parabol?

Dernæst, hvordan er deres app til Apple tv? Er de fleste kanaler tilgængelige og er deres streaming tjeneste noget værd?
Til top
0leDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 0leDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2018 kl. 23:53
Vi har haft cd mange år og er super tilfredse med dem. Bruger ikke deres app men via parabol.
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3285
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2018 kl. 11:31
Har haft CD 10-12 år via parabol,jeg tilkøbt deres største tv-pakke. 
Jeg benytter deres topboks HD PVR 5720 i stuen og har 2 eller 3 af de små HD entertain mini i værelserne, generelt flot billedekvalitet og stabile modtagere efter de fik omtalte modtagere. Jeg benytter ligeledes deres app på mit tv og apple tv. Med Canal digital/ Cmore app. syns jeg ikke der er optimal billedekvalitet set på en 65" og stadig kun stereo lyd, desværre. engang i mellem ser/ benytter jeg Digital GO via min Macbook Pro/ Safari og det fungere også udemærket. 

Men der vel enlig ikke noget fantastisk over det, men måske de er ved at gruppe neglene med deres nye 4K modtagereTongue   
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
0leDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 0leDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2018 kl. 13:35
Dertil kan tilføjes, ved jeg ikke hvordan det er i dag, men for nogle år siden prøvede jeg Stofa. Der døjede vi med pixelering osv, selv efter nogle teknikker besøg og nye kabler. Oplevede mange af vores naboer også. Har aldrig oplevede "dårlig" billede på CD via parabol. Stabilt og virker bare. 
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3777
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2018 kl. 19:12
Nå det endte med at blive canal digital. De har de kanaler jeg skal bruge og en installation der er nemmest.
Har haft dem tidligere og syntes dengang det var den bedste billedkvalitet.
Har dog ikke hørt så meget til deres streaming tjeneste.
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3777
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2018 kl. 07:28
Er der tilfældigvis nogen af jer der er neeo bruger? Er lidt bekymret for understøttelse af den?
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4165
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2018 kl. 17:17
Har været kunde hos CD siden 1995.
Har lige ringet og fået fantastisk tilbud på den nye modtager med HDD samt lavere månedligt abb.
SVP03
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu