recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - godt køb? Sony, VPL-VW50
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

godt køb? Sony, VPL-VW50

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jacobthor91 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-September-2012
Sted: ikast, danmark
Status: Offline
Point: 673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobthor91 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: godt køb? Sony, VPL-VW50
    Sendt: 21-Februar-2018 kl. 18:39
i min sidste tråd spurge jeg til benq nye 4k projektor, nu er jeg så blevet enig med mig selv om at vente lidt med 4k til der er noget mere materiale og egentlig tv i 4k end der er idag. og samtidig give mig selv den tid til at spare lidt mere op til noget bedre.

derfor begynde jeg at søge brugt, og faldte over denne sony, sælger siger den har under 500 timer på nuværende pære og han ønsker i omegnen af 6000 for den..

hvad mener i om denne projektor? jeg kender den ikke selv men kan se i hans annonce at den engang i tidernes morgen har kostet 42000 så noget må den da kunne:)

med venlig hilsen 
Jacob thor
Til top
MulleB Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2013
Status: Offline
Point: 745
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MulleB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2018 kl. 20:04
Den er alt for dyr, den er jo over 11 år gammel. Jeg ville ikke en gang give kr.3.000,-

Der er en jvc x30 på dba jeg nok hellere ville smide penge efter, måske lidt ned i pris.
Til top
jacobthor91 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-September-2012
Sted: ikast, danmark
Status: Offline
Point: 673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobthor91 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2018 kl. 20:27
så godt den x30, og har da også skrevet til sælger, meeen han var ikke til at hugge eller stikke i, jeg ville nemlig købe uden lærred, og det ville han bestemt ikke, hverken det eller gå ned i pris.
Til top
jacobthor91 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-September-2012
Sted: ikast, danmark
Status: Offline
Point: 673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobthor91 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2018 kl. 22:18
Nå det blev en epson i stedet.. Men tak alle sammen
Til top
MulleB Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2013
Status: Offline
Point: 745
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MulleB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2018 kl. 10:29
Hvilken Epson blev det?

Jeg havde selv en epson TW5900 før jeg købte en Panasonic PT-AT6000
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu