recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pricerunner crawl-fejl?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Pricerunner crawl-fejl?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Pricerunner crawl-fejl?
    Sendt: 23-Februar-2018 kl. 13:26
Hej,

Pludselig kan jeg ikke gå på www.pricerunner.dk da jeg får følgende besked:

Access denied
Error code: 403
Det lader til, at en eller flere computere på dit netværk forsøger at crawle vores side, og derfor er din IP-adresse midlertidigt blokeret i vores filter.

Er der nogen måde at fikse dette problem på? Det gælder for alle computerne på vores netværk, samt telefoner og iPads.
          
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2018 kl. 13:48
Tror de har fået ny hjemmeside. Kan være der har været noget hickup. Eftersom det er en serverbaseret fejl og jeg går ud fra du har fjernet cookies fra dem? hvis en forced refresh og fjernelse af cookies hjælper, så må du kontakte deres support. 

Men som sagt. de har fået ny hjemmeside, så der kan have været fejl i deres system.
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2018 kl. 14:26
Altså hvis du med "forced refresh og fjerne cookies" mener, at jeg nulstiller min browser indstillinger osv. og ryder alt data, så har jeg prøvet det. Men det virker ikke.

Derudover, så har jeg lige tændt min ekstra bærbar, som aldrig har været på pricerunner, i hvert fald ikke i lang tid, og den siger samme fejl, så det virker mærkeligt.
          
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2018 kl. 15:37
Jeg har været i dialog med Pricerunner nu, og de har oplevet at nogle IP-adresser er blevet blokeret ved en fejl. Det samme var sket for min IP. De arbejder nu på sagen for at løse problemet, og at fjerne blokeringerne.

Blot til info, hvis andre har samme problem
          
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu