recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sortere kanaler på LG HR933N recorder
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sortere kanaler på LG HR933N recorder

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sortere kanaler på LG HR933N recorder
    Sendt: 25-Februar-2018 kl. 11:19
Min søster har netop skiftet fra Stofa til Yousee. I den anledning har hun bedt mig sortere hendes kanaler i ønsket rækkefølge da kanalerne bliver lagt noget rodet ved en automatisk søgning.
Jeg har læst mig frem til, at for at gøre sortering mulig er det nødvendigt at slå LCN  fra inden kanalsøgningen startes. Hvor gør man det?

Flemming


Redigeret af fltk - 25-Februar-2018 kl. 11:20
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1931
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2018 kl. 14:09
Los manualos hentes her: http://www.lg.com/dk/support/support-mobile/lg-HR933N Skal downloades, før du kan læse den... Desværre.
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2018 kl. 16:06
Oprindeligt skrevet af mnielsen mnielsen skrev:

Los manualos hentes her: http://www.lg.com/dk/support/support-mobile/lg-HR933N Skal downloades, før du kan læse den... Desværre.


Det var ikke lige det svar jeg havde forventet. Jeg havde selvfølgelig læst manualen inden jeg postede, og i den står der intet om det.Cry

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1931
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2018 kl. 16:31
Næh.... Det gjorde der så ikke. Der skulle være medleveret en CD, hvor den fulde manual er på. Har du så den?
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2018 kl. 16:37
Oprindeligt skrevet af mnielsen mnielsen skrev:

Næh.... Det gjorde der så ikke. Der skulle være medleveret en CD, hvor den fulde manual er på. Har du så den?


Jeg har ikke nogen CD, men den fulde manual. Der må dog være et eller andet forummedlem som har denne recorder eller tilsvarende model fra LG og som kan svare på mit spørgsmål.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2018 kl. 16:55
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Jeg har ikke nogen CD, men den fulde manual. Der må dog være et eller andet forummedlem som har denne recorder eller tilsvarende model fra LG og som kan svare på mit spørgsmål.

Flemming
Jeg prøver lige med et par solbeskinnede LG HR925 "screenshots" Smile





Indstillinger -> DTV -> Kabel-TV indstilling -> Auto og Manuel
I AUTO er der flueben ved LCN
Den vil sikkert forsøge autotune med Yousee 143MHz, det skal du ændre til 450MHz (indtast med fjernbetjenings nummer taster)
Jeg kørte lige scan i går, der var jeg også inde at ændre Yousee søge ID til 100 (den sagde vist selv 151). 
Kan ikke lige se punktet her, men kommer nok når du kører videre i søgning. Wink
Så en blanding af manuel og auto søgning. 


Redigeret af JørgenT - 25-Februar-2018 kl. 16:58
Mvh. JørgenT
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2018 kl. 17:12
Super. Tak Jørgen. Det ser ud til at være nøjagtig det jeg skal bruge.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu