recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - IKEA TRÅDFRI GU10 farvetemperatur?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

IKEA TRÅDFRI GU10 farvetemperatur?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Danster Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 67
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Danster Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: IKEA TRÅDFRI GU10 farvetemperatur?
    Sendt: 27-Februar-2018 kl. 21:35
Hej

Har været glad for Ikeas TRÅDFRI E27 pære, som jeg synes jeg kan indstille til en god farvetemperatur. Derfor har jeg købt IKEA GU10 spots til badeværelset.
Jeg kan godt skifte mellem de tre default farvetemperaturer på remoten, men så snart jeg holder en af pilene inde på remoten (som jeg plejer på E27 pærerne), så ændrer den farvetemperaturen som jeg ønsker, men så snart jeg slipper, hopper den over i en af de tre default farvetemperature.
Kan ikke finde ud af om det er en begrænsning i pæren, eller en fejl 40?
Kan man lave en finerer justering, hvis man har gateway/app?

Håber i kan hjælpe
Til top
Gump Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 377
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gump Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2018 kl. 10:19
Jeg har 14 stk GU14 spots i stuen. Jeg har ingen andre typer af trådfri pærer. Umiddelbart kan man ikke trinløst styre farvetemperaturen, heller ikke med bridgen/app'en. Jeg har dog ikke prøvet at holde pilene på kontakten nede, det vil jeg gøre idag efter arbejde hvis jeg husker det Smile

Dog har jeg set en Youtube video af en der bruger pærene på Hue's bridge, og der kan man trinløst styre farvetemperaturen, så det må være en begrænsning i Ikea's software, og ikke selve pæren.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu