recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Harmony Elite/Hub kontrollér pærer og kontakter
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Harmony Elite/Hub kontrollér pærer og kontakter

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
JesperTheViking Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 01-Maj-2006
Sted: Fr.sund,Danmark
Status: Offline
Point: 87
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JesperTheViking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Harmony Elite/Hub kontrollér pærer og kontakter
    Sendt: 03-Marts-2018 kl. 17:29
Hej Forum,

Jeg er ny ejer af Harmony Elite/Hub. Jeg har et ønske om at kunne slukke lyset i stuen når der tændes op for hjemmebiografen.

Hvilket lys/kontakt system kan i anbefale? Umiddelbart ser Philips Hue interessant ud, men det ser ikke ud til at de har stikkontakter. Planen er at skiftepærer i de nogle af lamperne og benytte en fjernstyret kontakt til at tænde/slutte for de lamper hvor en hue (eller andet) kan benyttes.






Redigeret af JesperTheViking - 03-Marts-2018 kl. 17:34
LG 65SM8600 - Sony HW55ES - Sony STR-DN1080 - Sony BDP-S7200 - BC Accustique Hudson - Dali Oberon Vokal - Dali Zensor 1 - Dali Ikon MK1 sub
Til top
Tmann Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-December-2011
Status: Offline
Point: 96
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tmann Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2018 kl. 00:53
Jeg har mit hue til at virke med hjemmebioen. Det tænder når jeg starter aktiviteter med min harmony. og tænder igen når jeg slukker for det hele. 

Sony 85” KD-85XF8596
Panasonic 4K Blu-ray DMP-UB900
Denon AVR-X6300H Reciever
B&W 683 Fronter
B&W HTM61 Center
B&W DS3 Surround
B&W ASW610XP Subwoofer
Sony PlayStation 4 PRO
Nvidia Shield TV
Til top
dieseldk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 28-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 334
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dieseldk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2018 kl. 16:46
Hvis du bruger hue skal du som udgangs punkt ikke tænde eller slukke på kontakten, så det betyder ikke så meget at de ikke laver det.
Til top
Keyser_Soze Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 28-November-2015
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 25
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Keyser_Soze Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2018 kl. 19:51
Jeg bruger også Harmony elite og du kan godt bruge dem sammen med hjemmebio. Jeg synes dog at man får en bedre kontrol i selve mediecentret. Jeg bruger f.eks. kodi og her er flere addons hvor du kan styre hue afhængig af hvornår selve filmen starter og når du feks. pauser filmen (philips hue og cinemavision)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu