recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Shameless (US) søges?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Shameless (US) søges?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Rolf Lemmike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Maj-2007
Status: Offline
Point: 1054
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolf Lemmike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2018 kl. 21:18
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Det er ikke så ligetil at få adgang til amerikansk Netflix...


Jeg bruger expressvpn, og det fungerer faktisk udemærket, når det først er sat op.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2018 kl. 13:12
Er det noget der har fungeret længe? Netflix er blevet rigtig gode til at lukke for VPN og DNS-tingester.

Getflix, som jeg bruger, virker for det meste. Men nogle gange er forbindelsen dårlig, og andre gange ubrugelig. Jeg skal faktisk prøve lykken i aften, fordi der er en film jeg bliver nødt til at se, som lige er kommet på US Netflix.
Til top
Rolf Lemmike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Maj-2007
Status: Offline
Point: 1054
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Rolf Lemmike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2018 kl. 13:32
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Er det noget der har fungeret længe? Netflix er blevet rigtig gode til at lukke for VPN og DNS-tingester.

Getflix, som jeg bruger, virker for det meste. Men nogle gange er forbindelsen dårlig, og andre gange ubrugelig. Jeg skal faktisk prøve lykken i aften, fordi der er en film jeg bliver nødt til at se, som lige er kommet på US Netflix.

Det har fungeret for mig et par måneder, og er aldrig nede. Den kører på Atv4.
Giv mig et praj hvis du vil prøve det, så får vi begge en måned gratis.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2018 kl. 13:45
Tak, men jeg klarer mig med Getflix og NordVPN. Det er sjældent jeg har brug for US Netflix efterhånden, med mindre tid til serier og et kæmpe udbud på Hulu, US iTunes, Amazon, etc.

Redigeret af Naiera - 15-Marts-2018 kl. 13:45
Til top
Rittig Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-April-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 69
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rittig Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2018 kl. 15:07
Amazon.de it is, then.
 
Med mindre jeg finder en streaming tjeneste der har serien.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2018 kl. 15:45
Hvis du er vild med serien, så skal du da os' ha' den på blå Som nævnt ser priserne jo også ud til at være helt fornuftige, dernede sydpå.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu