recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - OLED55C7V live playback
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

OLED55C7V live playback

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
nenne Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-December-2006
Status: Offline
Point: 96
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nenne Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: OLED55C7V live playback
    Sendt: 13-Marts-2018 kl. 19:59
På mit gamle Samsung plasma kørte live tv optageren hele tiden, så jeg på et hvilket som helst tidspunkt kunne spole tilbage i det jeg lige havde set. På mit nye LG skal jeg umiddelbart først aktiverer funktionen, pr. kanal, hvilket for mig ikke giver helt mening. Nogen der ved om live playback kan aktiveres generelt?
Til top
Shumway Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 348
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Shumway Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2018 kl. 23:04
Det giver rigtigt nok ingen mening. Og det er heller ikke normalt.

På mit C7 der kører live playback hele tiden når først det er startet også på tværs af kanalskift. Det starter endda af sig selv hvis tv'et har været slukket når først det er aktiveret.

Er du sikker på det er live playback du har aktiveret, og ikke bare startet en optagelse?
Det er det eneste jeg lige kan komme på. Men hvis det er en optagelse, så vil der dukke en besked op, når du skifter kanal med besked om at optagelsen vil stoppe.
Til top
nenne Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-December-2006
Status: Offline
Point: 96
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nenne Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2018 kl. 19:49
Fandt ud af mit USB medie åbentbart kun understøtter optagelser og ikke live playback. Jeg prøvede nemlig at sætte en anden USB harddisk i, og nu virker live playback som det skal :)

PS. det var en Sandisk Ultra Fit USB-Stick 3.0 128 GB jeg benyttede som altså ikke virkede.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu