recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sonos hakkende lyd ved 5.1
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sonos hakkende lyd ved 5.1

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3779
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sonos hakkende lyd ved 5.1
    Sendt: 14-Marts-2018 kl. 09:39
Nogen der har kendskab til dette problem? Jeg skiftede vægbeslag igår og herefter kørte jeg en ny omgang trueplay med Sonos.

Men så begyndte lyden at hakke. Det sker dog kun ved 5.1 dolby digital og forekommer både på tv (fra Canal digital og apple tv), så det er enten mit tv (Oled b6) eller mit Sonos.

Sætter jeg tv´et til PCM, så hakker lyden heller ikke. Jeg var nervøs for om jeg havde ødelagt min optiske udgang på tv´et (hvordan ved jeg dog ikke) eller om det optiske kabel fri stykker. Det har bare virket hele tiden. Men tv´et dog kommet helt tæt på væggen nu.

Igår gendannede jeg mit Sonos 5.1 system og så var problemet væk, men er nu tilbage her til morgen. Hverken Sonos eller eller sled b6 har fået installeret firmware opdateringen, jeg har dog søgt på opdatering på sled, men det skulle vel ikke give problemer.

NB. Det forekommer også ved ps4 pro brug, så det er Sonos eller Oled.

Forslag modtages. Jeg har forsøgt at skifte optisk kabel, men kun med et der også har siddet bag tv´et, så det har siddet i samme miljø - det hakker også.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu