recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dual Sim Active?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Dual Sim Active?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Mikey Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 28-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 227
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mikey Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Dual Sim Active?
    Sendt: 14-Marts-2018 kl. 19:54
Hej alle

Leder efter en ny android telefon. Eneste krav er at den skal have Dual Sim Active. Jeg er klar over at Oneplus 5, Huwaie, Sony, Samsung og andre mærker har modeller med enten Dual Sim Standby eller Dual Sim Hybrid, men jeg vil gerne finde en med ægte dual sim active. Kan I hjælpe? På forhånd tak :-)
Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2009
Status: Offline
Point: 992
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2018 kl. 08:47
Tjek den her artikel. 


Der er åbenbart ingen af de store producenter, som har lavet Active Dual Sim til salg i Europa de seneste år. Nyeste er vistnok Asus Zenfone 2. 

Huaweis Mate 9 - dog kun i den version, som er solgt på det kinesiske marked - skulle også understøtte det. Kan muligvis fås på Ebay 

Hvis der blot er tale om at kunne modtage opkald på to forskellige simkort, kan du på mange nye Dual Standby-telefoner blot sætte begge kort op til viderestilling af opkald til hinanden.  

Hvis din udbyder har tale via 4G, kan du modtage notifikation om indgående opkald på den anden linje, men tilsyneladende ikke putte dem på hold.



Redigeret af longjohn2 - 15-Marts-2018 kl. 08:47
Til top
jesperKBH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juli-2008
Status: Offline
Point: 562
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jesperKBH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2018 kl. 09:22
Jeg har lige købt mig en Huawei mate 10 pro, primært pga dualsim. Den er rigtig god til formålet og bortset fra enkelte ting jeg ikke lige har fundet ud af så virker dualsim perfekt
Til top
Mikey Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 28-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 227
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mikey Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2018 kl. 15:50
Hej igen

Ja, ser ikke ud til at der er nogle nye modeller desværre, men tak for input :-)

JesperKBH: Det er desværre dual sim standby :-)


Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu