recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny fjernbetjening - hvilken
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny fjernbetjening - hvilken

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
-thomas-88 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 15-December-2013
Status: Offline
Point: 41
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -thomas-88 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ny fjernbetjening - hvilken
    Sendt: 18-Marts-2018 kl. 11:46
Hej 

Min efterhånden ældre logitech harmony 300 er ved at være udtjent og jeg leder derfor efter en erstatning:

Jeg tænker at holde mig til Logitech men har svært ved at skyde mig ind på hvilken kan dække mine behov, og måske endnu vigtigere, at jeg ikke køber en der kan mere end jeg har behov for :)

Den skal styre 3 enheder:
TV
Forstærker
Raspberry Pi 3 med Kodi (via en MCE remote)

Fordelen ved 300'ern er at den har en del knapper der kan tildeles til Kodi, f.eks. skift af undertekster, højreklikke - ja det er vidst de 2 ting jeg har behov for :p

Endvidere vil jeg heller ikke undvære de 4 farvede knapper så jeg kan skifte mellem mine indgange på forstærkeren; Raspberry Pi, Xbox og Bluetooth.

Kan en Harmony Ultimate One gøre jobbet eller er den allerede forældet? - den kan fås til små 900.-

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu