recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - rensning og general service af projektor
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

rensning og general service af projektor

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jacobthor91 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-September-2012
Sted: ikast, danmark
Status: Offline
Point: 673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobthor91 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: rensning og general service af projektor
    Sendt: 18-Marts-2018 kl. 21:00
Hejsa folkens.

jeg købte for kort tid siden en brugt Epson TW6100W.

den er dog begyndt at larme lidt, og den melder en gang imellem om overophedning.

Jeg har renset filteret, men jeg tør ikke åbne op for maskinen da jeg aldrig har prøvet dette før, og ikke ønsker at ødelægge noget. 

billedet fejler intet, og pæren har kun kørt 1200 timer.

er der nogen der ved hvor man kan få lavet service eller tjekket sådan noget henne af? 

jeg er selv fra herning egnen, så den oplagte mulighed var vel at køre i hifiklubben eller elgiganten som fohandler epson, men jeg har ingen anelse om hvad der er bedst, så håber nogen af jer andre har erfaringer i vil dele med mig omkring dette:)

på forhånd mange tak:)
Til top
jacobthor91 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-September-2012
Sted: ikast, danmark
Status: Offline
Point: 673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobthor91 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2018 kl. 18:06
er der slet ingen som har et input til mit problem? :(
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu