recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problemer med Windows Movie Maker
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Problemer med Windows Movie Maker

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Among Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-September-2010
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Among Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Problemer med Windows Movie Maker
    Sendt: 20-Marts-2018 kl. 11:31
Jeg forsøger i øjeblikket at sammensætte en række filmklip i en film i Windows Movie Maker. Nogle af klippene er Snaps fra Snapchat (i MP4-format), mens andre er almindelige filmklip optaget med min iPhone (i MOV-format).

Movie Maker ser ikke ud til at have problemer med at procedere den færdige film, men når jeg afspiller filmen, så går filmen i stå, når filmen går fra et klip optaget i MOV-format til en Snap i MP4-format.

Hvis jeg udelukkende laver film, der består af klip i MP4-format eller udelukkende af klip i MOV-format, så er der ingen afspilningsproblemer. I begge nævnte tilfælde er den færdige fil(m) i MP4-format.

Er det ikke muligt at sætte forskellige typer af formater sammen i en film, til trods for at Movie Maker godt kan håndtere formaterne enkeltvis?
Til top
0leDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 0leDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2018 kl. 11:39
Prøv evt med handbrake, gratis, at konvertere dine klip til samme format først.
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2018 kl. 15:12
generelt NEJ. Man kan ikke bare indsætte forskellige stykker film i forskellige formater. man er nødt til at konvertere så de har samme format og er encodet med samme codec. 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu