recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: HP Mixed Reality headset
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: HP Mixed Reality headset

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
xenius Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 06-December-2014
Status: Offline
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xenius Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: HP Mixed Reality headset
    Sendt: 20-Marts-2018 kl. 22:36
Hej alle,

Som en del af en promo for en heftig HP Omen spilcomputer, kunne jeg købe et HP Mixed reality headset (inkl. 2 controllere) med til 261 euro, og valgte at slå til:


Efter at have prøvet det, er det dog ikke noget for mig, hvorfor jeg vælger at sætte det til salg her for indkøbspris 1900 kr. minus de par hundrede kroner det vil stå mig i forsendelsen retur, derved kr. 1700, inden jeg tager bøvlet med at sende det retur til webshop.

Varen er købt i den tyske webshop notebooksbilliger.de, modtaget i fredags 16/3, og står helt ny i originalforpakning. PDF af regning følger selvfølgelig med. Står i København.

https://www.notebooksbilliger.de/product.php/hp+windows+mixed+reality+headset+vr1000+100nn+vr+brille



Redigeret af xenius - 20-Marts-2018 kl. 22:40
Til top
dimzen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-August-2005
Sted: Skive, Danmark
Status: Offline
Point: 502
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dimzen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2018 kl. 23:48
Er den solgt eller returneret?

Hvordan er garantien, er der 2år? :)


Redigeret af dimzen - 25-Marts-2018 kl. 00:09
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu