recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S. Reciever, Blu-ray-afspiller, medieafspillere mm
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S. Reciever, Blu-ray-afspiller, medieafspillere mm

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Rolias Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 31-Juli-2008
Sted: København V
Status: Offline
Point: 468
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolias Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S. Reciever, Blu-ray-afspiller, medieafspillere mm
    Sendt: 21-Marts-2018 kl. 19:37
Efter skift af reciever og blu-ray-afspiller, og hvad jeg lige har fundet frem fra gemmerne, er her lidt blandet til salg. Umiddelbart hare jeg ikke kasser til noget af det, så jeg foretrækker afhentning. Jeg har sat en mindstepris på tingene, men bud er velkomne og så tager vi den derfra. Jeg sætter et sluttidspunkt, efter første eventuelle acceptable bud. Det befinder sig på Vesterbro i København.

Onkyo TX-SR608 - sort


Virker uden problemer, og jeg har aldrig haft HDMI-problemer. Den blev købt hos Sparsop i efteråret 2009. Der medfølger målemikrofon og fjernbetjening, som ikke er brugt ret meget.
Jeg mener jeg har kvitteringen et sted.
HBO: 650,-


Panasonic DMP-BDT230
Købt i Hi-Fi Klubben 1. decebemer 2013. Virker upåklageligt.


Fjernbetjeningen er kun brugt første gang den blev tilsluttet. Der kan medfølge et HDMI-kabel, hvis det ønskes.
Kvittering haves.
HBO: 350,-


WDTV HD Media Player


Den er 8-9 år gammel. Er testet og virker. Der medfølger strømforsyning og fjernbetjening. Jeg kan ikke finde ud af hvilken generation det er, men den har følgende nummer: WDBAAP0000NBK
HBO: 75,-


WDTV Live Streaming Media Player (Gen. 3)


Købt brugt, fungerer som den skal. Det er modellen med Netflix.
HBO: 150,- 


Apple TV 32 GB (ikke 4K)


Købt 24. februar 2017 i Power. Har kun været sat til, aldrig brugt. Der er stadig plastik på fjernbetjeningen. Kvitering haves.
HBO: 750,-


Højttalere, Triangle Lymna 2 stk




Køb 6. januar 2016 hos HiFifreaks. Der er et par løse tråde i frontstoffet, hvis man kan kalde dem det, og i den ene er der to små hakker i toppen. Jeg så dem først, da jeg skulle tage billede af dem, men selve hakkerne kan jeg ikke få et ordentligt billede af.
HBO: 900,-
LG OLED55B6V | Marantz 5012 | SONY UBPX-700 | 2 x Dali Oberon 7, 1 x Dali Oberon Vokal, 2 x Dali Oberon OnWall, 2 x Cambridge Audio Minx Min 12, Jamo Sub 210
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3777
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2018 kl. 08:19
Jeg vil gerne købe dit Apple tv til 750kr inkl fragt?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu