recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Opsætning af TV, IPTV, Headend etc
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Opsætning af TV, IPTV, Headend etc

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Globe* Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 18-April-2018
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Globe* Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Opsætning af TV, IPTV, Headend etc
    Sendt: 18-April-2018 kl. 14:56



Redigeret af Globe* - 16-Juni-2021 kl. 17:20
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2018 kl. 17:25
Mon ikke du skulle tage springet og forsøge dig på IT-jobbank eller en anden professionel tjeneste? det her er for private. Ellers er jeg ret sikker på at de folk der rent faktisk ved noget om det her i stor skala, nok næppe ser noget som helst.
Til top
Globe* Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 18-April-2018
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Globe* Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2018 kl. 17:59
Jamen det har jeg forsøgt..men kan ikke søge på de kriterier. Derfor tænkte jeg der var nogen som kender nogen osv her.. det var ikke for at belaste nogen ;-)
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2018 kl. 21:45
Hvis du ikke har skrevet andet end ovenstående, så vil de nok næppe tage det seriøst. Antallet af mennesker i DK der ved noget om det her er meget meget lille. Der er masser af mennesker i broadcasting, men den underliggende arkitektur er ikke "bare lige en lille tv-headend server og så kører det). Så du skal ud at "stjæle" folk fra danmon, yousee, stofa, waoo, DR, TV2 eller lignende virksomheder.
Så ud over den underliggende HW er der også en software del, og med DRM, så skal der udvikles en platform. Næppe noget man lige har i baglommen, og slet ikke som HW tekniker (så i virkeligheden er det flere mennesker du søger)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu