recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ingen OSD og fejl cec
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ingen OSD og fejl cec

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3949
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ingen OSD og fejl cec
    Sendt: 24-April-2018 kl. 08:41
Hejsa. Jeg købe mig jo et Grundig 4k oled i søndags. Jeg kan ikke få OSD fra min denon x1400h til at vises på tv'et. Oven i købet, når jeg slukker for det hele om aftenen med min shield remote, så de to morgener, har jeg skulle enten genstarten shielden eller, slå cec fra og til før shielden vil skrue på volumen. Jeg mistænker lidt handshake problemer der. Jeg købte en 7m hdmi der i dens specs, burde kunne tage 4k med hdr, men er dog ikke muligt, der skal jeg ned i 1080 for at se hdr. jeg jeg tænker at kablet ikke er godt nok skruet sammen, og skal min. bruge 4m kabel. Kan alle de problemer som CEC fejl og manglende OSD skyldes for dårligt HDMI kabel?

Mvh
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3949
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2018 kl. 11:48
Nåh, jeg har prøvet i dag i pausen at købe et sandberg ultra highspeed på 5 meter og ser om det løser mine problemer
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Status: Offline
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2018 kl. 21:56
Har selv Denon x2400 og kan ikke få osd med volume frem når jeg skruer op og ned, kunne læse på avsforum det er noget med den ikke kan skallere det i 4k.

Selve menuer osv er der ingen problemer med at få frem på skærmen.
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu